Monday, 9 April 2012

Alyssa Reid

I was searching for this K-Drama kt youtube tapi lain plak yang jumpa...Alyssa Reid. Who is Alyssa Reid??... Alyssa Reid is a 18 year old Canadian teenager. She's a singer...a very talented singer. Suara dia mmg sedap...for me la wpun tak sehebat Adele but she has her own style k. Lagu2 dia semuanya ok n sedap2 esp Letting Go tp lagu tue pendek je mcm tak puas...hanya 1.17 je, Live To Tell, I Know That You're Right and Without You....actually byk lagi but these are the songs that I love the most. She has been writing and singing since the age of 7. Bestnya klu aku pun de bakat terpendam mcm tue. Suara mmg takde la takat menyanyi dlm blk mandi ok la or utk dodoikan anak2 tp sekurangnya2 bleh wat duit dgn jual hasil karya ke penyanyi2 terkenal n then aku pun bleh jd glamer gak....hahahaa....tak sangka ku giler glamer rupanya...♥ 


Inilah rupa si Alyssa Reid nie....lawa orgnya





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

No comments:

Post a Comment

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML